Potten & Pannen

V Potten & Pannen bola odbúraná ceruzka a papier WMS systémom pre maximálnu efektivitu

O zákazníkovi

Rýdzo česká spoločnosť, ktorá už viac ako 27 rokov vnáša do domácností a firiem kultúru kvalitného, ​​zdravého a nápaditého varenia. Potten & Pannen – Staněk je bezkonkurenčne popredný dovozca, distribútor a predajca prémiových kuchynských potrieb pre B2C a B2B zákazníkov. Okrem e-shopu a veľkoobchodu dnes prevádzkuje aj 11 vlastných predajní v Česku a na Slovensku. Potten & Pannen - Staněk je exkluzívny dovozca, distribútor a predajca najprestížnejších svetových značiek ako Zwilling, Emile Henry, KitchenAid, Mauviel, Rosenthal, Villeroy & Boch či Polar. Spoločnosť má takmer 100 zamestnancov a centrálu aj sklad v Čestliciach.

Reference Potten and Pannen

SITUÁCIA PRED ZAVEDENÍM KOMPLEXNÉHO RIEŠENIA

Skladový proces príjmu tovaru bol vykonávaný pomocou predtlačených príjemiek, čo spôsobovalo vyššiu prácnosť pri príjme tovaru a možné riziko vzniku chýb pri prepisovaní údajov ako v prevádzke, tak pri následnom prepise dát do ERP. Chýbala možnosť získania informácie o uložení tovaru v sklade priamo zo systému.

  • Centrála a sklad v Čestliciach pri Prahe
  • Informačný systém Vision 32
  • Skladová plocha o rozlohe 2000 m2 - paletový sklad s nad zásobou, dolná lokácia pre vychystávku, trojposchodová galéria pre drobný a menší sortiment
  • Sklad bol riadený pomocou papiera a ceruzky (tzv. papierový sklad) – problémy s dohľadaním tovaru, náročná a neefektívna práca s papierom a následne vznikajúce chyby pri prepisovaní dát do informačného systému, absencia kontroly vychystaného tovaru, neefektívna práca s využitím skladových kapacít
  • Sklad sa delí na príjmovú plochu a expedičnú plochu - nedostatok miesta

CIELE PROJEKTU

  • Skvalitnenie skladových procesov - zníženie chýb
  • Zvýšenie počtu spracovaných skladových požiadaviek
  • Flexibilné sprístupnenie všetkých potrebných informácií naprieč oddeleniami a s tým súvisiace zníženie nákladov a zvýšenie produktivity práce
  • Pružná reakcia skladu na neštandardné situácie
  • Minimalizácia podielu neevidovanej práce
  • Zrýchlenie skladových procesov, najmä vychystanie

RIEŠENIE

  • Implementácia systému riadeného skladu - K.Motion Warehouse Edge (predtým HighJump Warehouse Edge)
  • Napojenie prídavného modulu pre kontrolu vychystania tovaru - K.inspector a jeho napojenie na ERP a WMS zákazníka
  • Dodávka mobilných terminálov Zebra MC33N0-G s operačným systémom Android a snímačov čiarového kódu Zebra DS2278
  • Dodávka Wi-Fi siete Extreme Networks AP7522
  • Dodávka stolných tlačiarní etikiet Zebra ZT230
  • Kompletné odolné označenie lokácií skladu v súlade s analýzou - zvýšenie prehľadnosti skladu a skladových plôch

VÝSLEDOK

  • Systém riadeného skladu WMS pokryl všetky kľúčové procesy od predpríjmu, príjmu, zaskladnenia, vychystania tovaru, balenia, kontroly až po expedíciu.
  • Kontrola vychystaného tovaru pomocou prídavného modulu K.inspector – kontrola všetkých položiek, automatická fakturácia, tlač dodacích listov, etikiet dopravcu.
  • Vo všetkých týchto procesoch pracuje skladový manipulant s mobilným terminálom Zebra MC33, ktorý je vybavený snímačom čiarového kódu, ktorý je online napojený na systém riadeného skladu
  • Veľmi rýchle nasadenie systému riadeného skladu (3 mesiace)

VÝSLEDOK OČAMI ZÁKAZNÍKA

„Nasazením systému řízeného skladu jsme získali přehled o umístění zboží a toku zboží ve skladu. Systém navádí naše pracovníky postupně po skladových lokacích, čímž se zvýšila rychlost vychystávání zboží i dalších skladových operací. Nyní můžeme kontrolovat a koordinovat veškeré činnosti ve skladu, což vede k vyšší efektivitě, produktivitě a zamezuje chybovosti. Online můžeme sledovat zpracování jednotlivých skladových operací i stav skladových zásob. Spolupráci se společností KODYS můžeme všem doporučit."

Pavel Staněk a Miloš Staněk
majitelia

Kontaktujte nás

Zistíme vaše potreby a poradíme ideálne riešenie pre váš biznis.

+421 2 4342 3844 info@kodys.sk

Vyplňte kontaktný formulár